Novosti

***************************************************************************************************

Yanmar - novosti 2016

V podjetju Yanmar so za leto 2016 pripravili precej sprememb. O nekaterih med njimi smo že pisali, tokrat pa vam predstavljamo  povsem nov mini bager ViO 12, ki je že na tržišču, in prenovljena modela mini bagrov ViO50-6 in ViO57-6, ki bosta prvič prišla na gradbišča konec letošnjega septembra. Pri razvoju vseh treh strojev so se v podjetju osredotočili na izboljšanje učinkovitosti, nižjo porabo goriva, zanesljivost in udobje upravljavca stroja.

yanmar

Novi ViO12 je 1235 kg težak mini bager, Yanmar pa je pri njem uporabil preizkušeno platformo mini bagra ViO10 in dodal krmilne ročice na obeh straneh sedeža. Krmilni ročici sta enaki kot pri večjih mini bagrih in ponujata strojniku številne prednosti. Dobro zaščiteni vitalni deli ročic (joystickov) pomenijo po eni strani daljšo življenjsko dobo, po drugi strani pa manj možnosti za mehanske poškodbe le-teh. Nezanemarljvi sta tudi naslonjali za roke strojnika in nov sedež, ki povečujeta upravljavčevo udobje ter posledično pripomoreta k večji produktivnosti. Za novi ViO12 so v Yanmaru uporabili novo variabilno hidravlično črpalko ter prilagodili pretok in tlak na obremenitve, ki omogočajo gladko delovanje in še izboljšujejo udobja operaterja. Srce mini bagra je Yanmarov motor z močjo 9,2 kW pri 2000 rpm, kar pomeni skoraj četrtino več kot ostali primerljivi mini bagri; navor je 52 Nm, kar ViO12 med konkurenti izboljša kar za tretjino. Velik jeklen pokrov omogoča popoln dostop do vseh glavnih sestavnih delov stroja – vzdrževanje je tako še hitrejše in enostavnejše. Temu primerno daljša je tudi življenjska doba stroja. ViO12 se ponaša z razširljivim podvozjem, kar poveča varnost strojnika in stabilnost stroja v težjih delovnih pogojih (zloženo podvozje: 830 mm; razširjeno podvozje: 1000 mm), medtem ko ima ViO12 tudi najdaljše podvozje v svojem razredu (1440 mm). Enostavno zložljiv (oziroma razširljiv) je tudi plug mini bagra.

yanmar1Prenovljena modela ViO50-6 in ViO57-6 sta opremljena z zadnjo generacijo motorjev Yanmar, ki zadoščajo strogim evropskim standardom glede izpušnih plinov. Tudi hidravlični sistem je popolnoma prilagojen novim motorjem, v kombinaciji z močnejšo hidravlično črpalko pa omogoča še boljše delovanje v vseh delovnih procesih. Veliko pozornosti je bilo pri prenovi  namenjene izboljšanju nadzora vseh hidravličnih funkcij, s čimer sta se precej povečala udobje delovnega okolja za strojnika in produktivnost bagrov. Zaradi lažjega transporta je višina obeh bagrov zdaj nekoliko nižja (254 cm); nekaj manjših sprememb pa je bilo – v želji po povečanem udobju in lažjem dostopu za vzdrževanje – narejenih tudi na kabini. Precej bolj opazna je popolnoma preoblikovana roka obeh bagrov – s tem so konstruktorji dosegli močnejšo in 

 

ojačano konstrukcijo z daljšo življenjsko dobo. Obenem je drugačna roka nekoliko spremenila in izboljšala tudi možnosti kopanja. Pri bagrski roki je potrebno omeniti še zelo dobrodošlo novo zaščito cilindrov. Nekaj sprememb je bilo narejenih na podvozju obeh modelov, bistvena izboljšava pa je povečana kapaciteta grelnika in hladilnika olja. 

 

***************************************************************************************************

MUSTANG ima nova modela zgibnih nakladalnikov

mustang1Ameriška družba Mustang, ki je zadnjih nekaj let v Evropi prisotna pod okriljem francoske družbe Manitou, je v tem letu prenovila svojo linijo zgibnih nakladalnikov Mustang. Petim nakladalnikom, ki jih tudi na slovenskem tržišču že kar dobro poznamo, sta se pridružila še dva večja modela - AL608 in AL708. 

 

Pri razvoju zgibnih nakladalnikov so konstruktorji upoštevali različne potrebe uporabnikov glede na njihovo dejavnost. Tako so predvideli različne možnosti širine stroja (od 120 do 180 cm), višine dviga (280 do 400 cm), vpenjalnega sistema priključkov (euro-priklop, sistem Wiedeman, individualen), izbiro različnih širin in profilov pnevmatik ter tudi možnost izbire stroja z varnostnim lokom, streho ali – pri večjih treh modelih - udobno, ergonomsko oblikovano kabino (vključno z gretjem in klimatsko napravo).

Vse modele zgibnih nakladalnikov Mustang (rezen največjega – AL708, ki ima vrajem motor Deutz) poganja Yanmarov motor, pogon je hidrostatičen. Stalni pogon 4 x 4 ter elektro-hidravlična zapora obeh diferencialov omogočata  stroju učinkovito delo v vseh pogojih. Temeljne funkcije so tudipri novih modelih združene v ročnem upravljanju (joystick) – naprej, nazaj, dve hitrosti, dvig in spust priključka, zapora diferenciala. Potovalna hitrost obeh novih nakdladalnikov je 30 km/h, kar uporabniku omogoča tudi daljše premike. Poleg standardnih priključkov je Mustang primeren še za vrsto specialnih priključkov, s katerimi se uporabnost stroja zelo poveča in optimalno prilagodi potrebam upravljalca.

mustang2

 

Model

Teža stroja

Moč motorja

Višina dviga

Varna obremenitev                         (za stroj brez uteži)
608 4119/4309 kg* Yanmar 65 KM 4008 mm 2370 kg
708 4781/4953 kg* Deutz 74 KM 4160 mm 2779 kg

*stroj z odprto zaščitno kletko / stroj z zastekljeno komfortno kabino

Enega prvih predstavnikov novih zgibnih nakladalnikov Mustang smo že lahko videli na letošnjem pomladnem sejmu Bauma v Munchnu, uradna predstavitev za zastopnike evropskih držav pa je bila konec junija v Bruslju. Za več informacij nas pokličite. 

 

***************************************************************************************************

Atlas Weycor predstavil nova nakladalnika

AtlasEden največjih sejmov gradbeništva in delovnih strojev na svetu – Bauma – vsakič postreže z vrsto novosti in posodobitev. Med drugim je za novost v svojem prodajnem programu poskrbela tudi nemška družba Atlas, ki je presenetila z dvema novima nakladalnikoma na kolesih – AR 200e in AR 250e.

Gre za vrhunska, največja modela iz linije zgibnih nakladalnikov proizvajalca Atlas WEYHAUSEN iz Wildeshausna, ki sta odlično nadgradila linijo trinajstih pred kratkim posodobljenih in že uveljavljenih nakladalnikov. Z zadnjima modeloma je Atlas razširil serijo nakladalnikov, ki jo odlikujejo visoko zmogljivi in naravi prijazni delovni stroji. V podjetju Atlas pravijo, da so v zadnjih treh letih razmišljali o večjem in več, predvsem pa vnaprej. Upoštevali so želje uporabnikov svojih že uveljavljenih nakladalnikov in v sodelovanju z vsemi svojimi oddelki na podlagi strokovnega znanja in izkušenj, pridobljenih z več kot 40-letno tradicijo proizvodnje, ustvarili odlična, visoko zmogljiva nakladalnika. Predvsem so želeli zadostiti visokim standardom v povezavi z življenjsko dobo, močjo in zmogljivostjo. 

Na Baumi 2016 so tako predstavili nov model AR 250e, ki prinaša upravljavcu vse prednosti velikega delovnega stroja, ki pa je v vsakem detajlu prilagojen potrebam po udobju in učinkovitosti. Novi weycor AR 250e z izjemnimi karakteristikami navdušuje predvsem v težkih pogojih delovanja. Srce nakladalnika je motor Deutz TCD 6.1 z DOC / DPF / SCR izpušnim sistemom,  ima moč 160 kW pri 2000 vrtljajih na minuto in je v skladu s predpisi glede izpušnih plinov (tier IV f). Največja varna obremenitev novega AR 250e je 9.960 kg, kapaciteta nakladalniške žlice je 2,5 m³. Višina standardnega stroja je 3250 mm, teža 13.800 kg, nakladalnik pa ima medosno razdaljo 3000 mm. 

Tudi kabina za ta model je bila razvita popolnoma na novo. Konstruktorji so bili posebej pozorni na udobje delovnegaAtlas2 prostora upravljavca, zato ima novi weycor AR 250e popolnoma novo delovno konzolo z ergonomsko prilagojeno krmilno ročico in logično postavitev tipk na njej. Druga novost je weycor Display Control System. Vse vozne funkcije so prikazane na zaslonu in so pod nadzorom z enim gumbom, kot je to na primer v avtu. Tako je mogoče preklapljati med hitro in počasno vozno funkcijo le s pritiskom na gumb. S pritiskom na gumb je mogoče izbirati tudi enega od štirih načinov delovanja. Volan je nastavljiv in omogoča vsakemu vozniku nastavitev optimalnega delovnega položaja. Prostor na levi in ​​desni strani voznikovega sedeža ustreza dimenzijam za EUROBOX, seveda pa proizvajalec opremi kabino po željah naročnika. Hidravlična črpalka zagotavlja izjemen pretok 200 l/min. S temi specifikacijami zmogljivosti in s svojo prijaznostijo uporabnikom spada novi nakladalnik AR 250e v najvišji razred velikih nakladalnikov med vsemi proizvajalci tovrstnih delovnih strojev. 

Preneseno v zavihek Novosti, 18. julij 2016.

***************************************************************************************************

Novi Yanmar  SV 100-2PB

SV100Podjetje Yanmar je predstavilo nov model midi bagra SV100 - SV100-2BD z dvodelno bagrsko roko. Ojavljamo besedilo članka, ki je nastalo v sodelovanju s Smaster, d.o.o. za revijo Stroji, marec 2016.

Dvodelna bagrska roka pri modelu SV 100-2PB občutno izboljšuje zmogljivosti popularnega 10-tonskega midi bagra na gosenicah. Povečana zmogljivost navdušuje predvsem pri dvigovanju, premikanju in postavljanju bremen. Tehnologija, ki je sicer značilna za velike bagre na kolesih,  je s prenosom na model SV 100-2PB omogočila večjo natančnost pri postavljanju bremen na točno določeno mesto. Stroj je zaradi  konstrukcije dvodelne bagerske roke in dodatne uteži tudi težji, kar  omogoča  občutno večjo (do 45 odstotkov)  dvižno zmogljivost v določenem območju dela.  

Konstrukcijsko gledano pomeni dvodelna bagrska roka večjo preglednost; skupaj s povečanim delovnim tlakom hidravličnega sistema nudi izjemno trgalno silo, hiter dvig in natančen spust. Načrtovalci so za  polovico zmanjšali število mazalnih mest, kar uporabniku zagotavlja nižje stroške in tudi časovno manj vzdrževanja. Dvodelno bagrsko roko upravljavec nadzoruje proporcionalno na levi krmilni ročici – joysticku. Še en pomemben podatek je, da so pri delu s tem bagrom batnice hidravličnih valjev zaradi svojega položaja zelo dobro zaščitene in je tako možnosti za okvaro manj.

Osnovni bager je opremljen z ločenima proporcionalnima hidravličnima instalacijama s potenciometrom za nastavljanje hitrosti,  zračno blaženim sedežem, klimatsko napravo in USB-radio aparatom. Glede na želje uporabnika je opremo ob naročilu seveda mogoče popolnoma prilagoditi. Udobje upravljavca povečuje avtomatska druga hitrost vožnje, dodatna utež, samoustavljiva črpalka za gorivo in victas oblika gumi gosenic (na jeklene gosenice pa je mogoče namestiti gumirane plošče).   Elektronsko krmiljenje števila vrtljajev motorja z ECO položajem omogoča nizko porabo goriva, ki tudi sicer odlikuje Yanmarove dieselske motorje. Dodatno je mogoče naročiti varnostne ventile in hidravlično instalacijo s stalnim tlakom  za hidravlično hitro menjavo priključnih orodij.

slika

Zastopnika podjetja Yanmar opremita bager po želji končnega uporabnika; nadgradnja je mogoča tudi  s hitro menjavo z nagibom (power tilt) ali z nagibom in vrtenjem (rototilt). Na voljo so različne izkopne in planirne žlice, riper zobje in široka paleta hidravličnih priključnih orodij, ki povečujejo univerzalnost in uporabnost stroja.

Povejmo še, da so servisni seti in originalna olja dobavljivi iz zaloge obeh lokalnih zastopnikov, ki s posebej usposobljeno servisno službo pokrivata slovensko tržišče v odzivnem času 24 ur.  V roku enega dneva je na voljo tudi urgentna dobava nadomestnih delov s skladišča proizvajalca v Franciji.

Tehnični podatki za Yanmar SV100-2PB:  

Delovna teža: 10.360 kg                                                                                                  

Globina izkopa: 4580 mm                                                                                                           

Radij obračanja zadaj: 1470 mm                                                                                                         

Trgalna sila: 68,5 KN                                                                                                               

Motor: YANMAR 4TNV 98CT-VBV                                                                                          

*****************************************************

Yanmar v jesen 2015 z novimi zgibnimi nakladalniki

NakladalnikiPo lanskoletni prenovi mini bagrov linije SV podjetje Yanmar stopa v letošnjo jesen z novimi modeli nakladalnikov. V prvem koraku prihajata na gradbišča zgibnika V7 in V8 - prvega boste prihodnje dni lahko videli in preizkusili tudi v Sloveniji.

Prve predstavnike prihajajoče linije zgibnih nakladalnikov Yanmar so razvili v Evropi, zanje pa so uporabili preizkušene komponente, ki zagotavljajo vrhunsko kakovost in dolgo življenjsko dobo stroja ter njegovih vitalnih delov. Nakladalnike poganja zmogljiv Yanmarov 4-cilindrski motor, katerega emisije ustrezajo strogim evropskim standardom glede onesnaženja okolja. Pri sestavljanju zgibnika so imeli konstruktorji poleg uporabnosti in okretnosti kot vodilo še enostavnost upravljanja ter vzdrževanja in možnost lažjega  dostopa do vseh vzdrževalnih in servisnih točk.

Yanmarov novi zgibnik je dobro vodljiv stroj, ki je hkrati zanesljiv in stabilen. Za obračanje potrebuje majhen manevrski prostor, zaradi svojega nizkega težišča pa je njegova vožnja stabilna in udobna na vseh površinah.

Precej pozornosti so konstruktorji namenili tudi kabini. Končni izdelek je precej velika, ergonomsko oblikovana kabina sodobnega videza, ki omogoča strojniku 360-stopinjsko vidljivost. Kabina je zaščitena pred hrupom in zelo udobna; voznikov sedež in volan sta nastavljiva. Seveda Yamnarov novi zgibni nakladalnik omogoča dodatno udobje tudi z grelnikom (osnovna oprema)  in klimatsko napravo (po naročilu).  Vse glavne funkcije stroja (pomik naprej - nazaj, hitrost, dvig – spust ...) so združene na joysticku. Del serijske opreme je tudi hidravlična hitra menjava, ki poenostavi hitro menjavo različnih priključkov. Potovalna hitrost novih Yamnarovih nakadalnikov je od 0 do 7 km/h ali od 0 do 20 km/h (kot opcijo v podjetju ponujajo tudi hitrost od 0 do 28 km/h).

 

Upravljalec stroja ima možnost, da nakladalnik upočasni brez uporabe zavor, torej le z zavorno močjo hidrostatičnega menjalnika (ta funkcija izboljša čas cikla kopanja in nakladanja, ker danes ni nezanemarljiv podatek). Udobnost vožnje pa izboljša tudi funkcija ride control, ki na neravnih površinah in pri visoki hitosti vožnje ublaži udarce in učinek tresenja (oziroma poskakovanja) žlice. Še ena posebnost je vertikalni dvig nakladalniške žlice – koncept izhaja iz velikih nakladalnikov, se pa zelo dobro obnese pri natančnosti dvigovanja tovora, boljša je dvižna zmogljivost, lažja je izravnava, hitrost dela pa posledično večja.

Osnovne karakteristike Yanmarovih zgibnih nakladalnikov V7 in V8 so v dodani tabeli podatkov, za več informacij pa nas pokličite ali obiščite. 

 
  V7 V8
Delovna teža 4100 kg 4350 kg
Transportne dimenzije (d x š x v) 4800 x 1620 x 24600 mm 4800 x 1620 x 24600 mm
Maksimalna višina dviga 3050 mm 3050 mm
Obračalni krog 4210 mm 4210 mm
Kopalna žlica 0,7 m³ 0,8 m³
Potovalna hitrost 7 - 20 km/h 7 - 20 km/h

 

Yanmar diesel motor

4TNV88

50 KM

4TNV88

50 KM

********************************************

Yanmar v jesen 2014 s prenovljeno linijo mini bagrov SV

Po lanskoletni prenovi midi bagrov ViO80 in SV100 Yanmar v tem letu nadaljuje prenovo prodajnega programa mini bagrov v razredu od 1,5 do 2,5 tone. Modele Yanmar SV15, SV17, SV17Ex in SV20 so nadomestili izboljšani in posodobljeni modeli SV16, SV18 in SV22. Nove modele so zastopnikom za vzhodni in južni del Evrope predstavili v začetku septembra na srečanju na Dunaju.

Pri prenovljenih modelih je Yanmar glede na želje in potrebe uporabnikov izboljšal odzivnost strojev, povišal moč in potovalno hitrost, izboljšal notranjost kabine ter dodal več hidravličnih linij za zahtevnejše priključke.

SV18Odzivnost strojev se je zelo izboljšala z vgrajenimi motorji z višjim navorom, kar je omogočilo vgradnjo najmodernejše flow sharing hidravlične črpalke. Tako se je stroju povečala odzivnost hidravlike, s tem pa tudi hitrost in natančnost. Dobra (in nezanemarljiva) stran takšnega hidravličnega sistema je prilagajanje moči glede na obremenitev, to pa pomeni tudi nižjo porabo goriva.

Precej posodobljena in izboljšana je tudi kabina novih modelov iz linije SV. Kabina pri njih namreč ni več direktno povezana s šasijo, temveč je pritrjena na blažilce vibracij. Tako se je moč tresljajev, ki jih je čutiti v kabini, zelo znižala, stroj pa je postal tišji in tudi v tem pogledu strojniku prijaznejši.  Nova kabina je opremljena s širšima vrati ter dnom kabine. Vse funkcije, ki so se pri starih modelih upravljale preko krmilnih pedal na nogah, so zdaj prestavljene na desno stran – na armaturo (tipka za pomik konjička levo - desno) in ročico pluga (stikalo za drugo hitrost). Novost v kabini je tudi LCD prikazovalnik, ki kaže različne podatke (število delovnih ur, servis in podobno). Poleg tega je na kabinskem delu še nekaj manjših sprememb, ki prispevajo k lažjemu, udobnejšemu delu upravljavca stroja (izboljšano gretje, drugačen sedež, enostavnejše odpiranje prvega stekla, stroj ima tudi več odlagalnih prostorov).

Novi SV16, SV18 in SV22 so opremljeni s po tremi ogledali, ki pomagajo strojniku popoldnoma nadzorovati delovno območje. Za učinkovito in natančno delo v temi nova linija SV prinaša tudi novosti pri lučeh - LED luči zagotavljajo močno svetlobo, hkrati pa zmanjšujejo porabo energije in povečujejo življenjsko dobo baterije.

Hidravlični sistem za priključke je proporcionalno krmiljen preko leve in desne krmilne ročice (joystick). Vsi novi modeli imajo ločen hidravlični krog za hitro menjavo (možnost), kot Yanmarovo posebnost pa je treba omeniti brezstopenjsko nastavljiv pretok olja pri tretjem in četrtem hidravličnem krogu (priročno pri priključkih, potrebnih za natančno delo).

Novi modeli SV prinašajo možnost centralnega mazanja, imajo izboljšan dostop za servis, dodatno zaščito hidravličnih cilindrov (proti poškodbam); po novem ima vsak stroj vgrajen tudi prekinjevalnik toka. Točke za pritrditev na transportno vozilo so izbrane funkcionalnejše, ne nazadnje je nov tudi okolju prijazen motor, ki zadostuje najnovejšinm strandardom glede emisij. Vzdrževanje se je poenostavilo tudi z enakimi filtri za vse tri novopredstavljene mini bagre.

Osnovni podatki novih modelov SV so razvidni iz spodnje tabele.

 

SV16

SV18

SV22

Delovna teža

1590 kg (odprta kletka)

1730 kg (zaprta kabina)

1835 kg (odprta kletka) 

1975 kg (zaprta kabina)

2045 kg (odprta kletka) 

2120kg (zaprta kabina)

Transportne dimenzije

3450 x 980 x 2240 mm

3660 x 980 x 2240 mm

3775 x 1380 x 2360 mm

Globina kopanja

2005 mm

2205 mm (dolga roka)

2420 mm

2650 mm

Radius

980 mm

980 mm

980 mm

Kopalna sila (roka / žlica)

7,6 / 13,7 kN

7,4 / 15,2 kN

11,8 / 18.6 kN

Potovalna hitrost

1,7 / 3,3 km/h

2,2 / 4,1 km/h

2,4 / 4,1 km/h

Yanmar diesel motor

3 cilindri, 854 cm3

12.1 kW / 16.5 HP / 2600 tr/min

3 cilindri, 854 cm3

9,5 kW / 12,9 HP / 2100 tr/min

3 cilindri, 1115 cm3

13.4 kW / 18.2 HP / 2200 tr/min

 

********************************************

sv26

Predstavljena nova SV26 in SV100-2

SV26 je najnovejši stroj SV serije Yanmar. Ta mini bager odlikuje izredno kratek zadnji previs (410 mm). Zaradi svojih dimenzij in obenem visoke zmogljivosti  je idealen za sanacijska dela, urejanje okolic in dela v mestih oziroma tam, kjer je malo prostora. Poleg tega, da potrebuje za delo malo manevrskega prostora, je za delo v urbanih naseljih primeren tudi zaradi zelo tihega delovanja motorja (Yanmar 3TNV82A-BPBVA). Kljub majhnim meram stroja (ŠxDxV - 150x429,5x243,5 cm) je kabina zelo prostorna in operaterju stroja ne nudi le svobode gibanja ampak tudi udoben sedež z mehanskim vzmetenjem in ergonomsko oblikovan vzglavnik. SV26 je opremljen s pomožnim hidravličnim krogom, ki stroju omogoča uporabo različnih priključkov. Novi Yamnarov model je dobavljiv v dveh variantah – z odprto varnostno kabino (teža tega stroja je 2545 kg) ali z zaprto, bolj izpopolnjeno kabino (kjer je teža stroja 2665 kg). Poleg povsem novega modela SV26 smo na spomladanskem sejmu v Komendi predstavili še Yanmare SV17, VIO57 in SV100-2, ob čemer posebej opozarjamo na slednjega, ki je tudi prvi tak stroj v Sloveniji (gre namreč za – predvsem z ekološkega stališča  - prenovljeno in posodobljeno različico midi bagra Yanmar SV100, ki ga sicer že dobro poznamo).

*****************************************************************************************************************************

Procesorska glava Tapio

PGZaradi uničujočega žledoloma, ki je v začetku februarja prizadel dobrih 40 odstotkov celotne površine slovenskih gozdov, se je precej povečalo povpraševanje po kakovostni gozdarski mehanizaciji. V našem podjetju smo zato glede na potrebe kupcev nekoliko okrepili zalogo profesionalne gozdarske tehnike Pfanzelt. Povsem na novo pa smo za znanega kupca naročili prvo procesorsko glavo Tapio 600EXS.

Gre za proizvod finskega podjetja Riuttolehto, ki se je od osemdesetih let prejšnjega stoletja specializiralo za  načrtovanje in proizvodnjo procesorskih glav za spravilo lesa. Značilnost te procesorske glave je pomičnost – ko deluje kot rezalnik drevesnega debla, se uporablja v navpičnem stanju ; za potrebe obvejevanja, razreza, prelaganja in sortiranja lesa pa v vodoravnem položaju pomika zgornji del priključka tako, da vrhnjemu delu drevesa obsekuje veje, obenem meri deblo na želeno dolžino in jo s spodnjim, rezalnim delom glave odreže. Procesorska glava Tapio seveda tudi odčitava srednji premer in dolžino posameznega debla, podatki pa se beležijo v posebni računalniški enoti. Tapio 600EXS je najmočnejši izmed priključkov, ki jih izdeluje Riuttolehto ; ustreza strojem teže od 10 do 16 ton, največji premer obrezovanega debla pa je 55 cm. Prednost Tapia je tudi v tem, da je  enostaven za namestitev na različne vrste delovnih strojev (ne le na bagre). Glavno nadzorno stikalo, enota za meritve ter gumbi za prednastavitve oziroma programiranje so nameščeni v kabini stroja. Glede namestitve, hidravličnih komponent in optimalnega delovanja seveda obstaja veliko možnosti, o katerih pa se dokončno in za vsak proizvod posebej proizvajalec in naročnik podrobno dogovorita. Prvo procesorsko glavo finskega podjetja smo prejeli v zadnjih marčevskih dneh, v začetku tega tedna pa so naši mehaniki ob pomoči dveh strokovnjakov iz Riuttolehta priključek uspešno združili z bagrom, za katerega je bil narejen. 

april 2014

 

********************************************************************************************************************************

Yanmar WAY predstavljen v Sloveniji! 

way

 

Na letošnjem spomladanskem sejmu v Komendi smo iz Yanmarove ponudbe novih delovnih strojev prvič predstavili kompaktne nakladalnike WAY. Tako ste si obiskovalci sejma lahko tam ogledali model Yanmar Way 903.  

Nakladalnike Way pod Yanmarovim okriljem izdelujejo na Slovaškem, Way 903 pa je eden od šestih modelov iz razreda njihovih kompaktnih nakladalnikov. Najmanjši med njimi ima težo 1880 kg (dvig tovora pri optimalnih pogojih do 900 kg na višino 278 cm), največji pa je težak 4300 kg (dvig tovora v višino paletnih vilic je tu 332 cm, maksimalna teža tovora pa do 2000 kg). Vsi modeli (razen najmanjšega, ki ga poganja Kubota) vsebujejo Yanmarove motorje in imajo vgrajene komponente priznanih, preverjenih proizvajalcev (Bosch-Rexroth, Sauer Danfoss, Poclain). Kabina je narejena robustno, sprednji del je nekoliko bolj odprt in prilagojen vstopanju in izstopanju upravljavca stroja, ki je sicer v kabini zelo dobro zaščiten pred udarci in nepredvidenimi nesrečami. Težišče stroja je postavljeno nizko, zato je stroj na terenu izredno stabilen, okreten in močan, vse modele strojnik upravlja s pomočjo krmilnih ročic (joystick), pri vseh pa je seveda – glede na želje in potrebe uporabnika – mogoče več ali manj dodatne opreme (na primer zaprta kabina, grelnik, dodatne uteži, možnost izbire pnevmatik,...). Prav tako je poskrbljeno za enostavno vzdrževanje stroja. Za več informacij o tem in vseh ostalih modelih iz Yamnarove linije Way smo vam na voljo. (april 2013)

 

*****************************************************************************************************************

 

***************************************************************************************************

Novi bagri Yanmar

yanmar

 

 

Marca 2012 smo svoji ponudbi kompaktnih in zgibnih nakladalnikov Mustang ter rabljenih delovnih strojev iz najemnega parka HKL Baumaschinen dodali še zastopstvo za nove delovne stroje Yanmar in rezervne dele za le-te. Gre za dobrodošlo dopolnitev ponudbe, rabljeni bagri Yanmar so bili namreč že v preteklih letih naši najbolj prodajani stroji. Novost je tudi ponudba Yanmarovih originalnih rezervnih delov za mini bagre in nakladalnike. (marec 2012)

 

*************************************************************************** 

Od 15. do 18. februarja 2011 je v nemškem Bad Aiblingu potekalo srečanje zastopnikov za mini nakladalnike Mustang in Gehl. Predvsem zastopniki Mustanga iz vse Evrope smo se razveselili novega člana v družini kompaktnih nakladalnikov – novega modela 3300V.

Novost 2011

Mustang 3300V je dobro leto mlajši, po moči in velikosti pa večji brat modela 2700V. Oba odlikuje sodoben izgled, okretnost, moč in najpomembneje – možnost povsem vertikalnega dvigovanja tovora. Ob novostih ter izboljšavah je ameriški proizvajalec Mustang upošteval in obdržal tudi najboljše lastnosti starejših modelov. Tako Mustanga 3300V poganja Yanmarov motor s 84 konjskimi močmi, teža stroja je dobre 4 tone. Premika se s končno hitrostjo 20 km/h. Višina dviga je pri standardno opremljenem stroju 333 cm (višina paletnih vilic), moč pa dobrih 1500 kg. Izmere samega stroja so 301 cm (dolžina brez priključka) x 183 cm (širina koloteka) x 208 cm (višina). 

 

Že na prvi pogled se kompaktni nakladalnik 3300V razlikuje od ostalih tudi po moderni, ergonomsko oblikovani kabini, ki uporabniku omogoča udobno namestitev ter enostavno, pregledno in varno delovno mesto. Med drugim ima stroj izboljšan sedež, spremenjen notranji varnostni lok, vsa pomembnejša stikala so desno in levo zgoraj, upravljanje je v celoti hidrostatično (joystick). Možnost zaprte kabine z novo oblikovanimi okni in vrati (tudi zgoraj) prinaša uporabniku optimalno preglednost, seveda pa še določeno udobje, kot sta gretje kabine in vse bolj nepogrešljiva klimatska naprava.

Gm Mustang 2011  ©  Vse pravice pridržane. | Marijan Fujan s.p., Hraše 5, 1216 Smlednik.